Маникюр „Цветя в синя мъгла“

Това ще е една съвсем бърза публикация. Признавам си – името на маникюра е напълно измислено от мен 🙂 . Както вероятно е явно, използвала съм китайски водни стикери за нокти. Забравих да погледна номерчето на стикера, преди да изхвърля остатъците от него, затова трябваше да си измисля някакво интересно име.

17352393_10210525629089813_3305020219651807970_n

За основа ползвах лака Golden Rose Color Expert Nail Lacquer No. 11. Вярно е, че в случая стикера покрива целия нокът и като цяло няма нужда от основа, но на мен ми е по-лесно да нагласям стикера върху лак, не директно върху нокътя. Освен това съм забелязала, че при стикер, сложен директно върху нокътя е по-вероятно да се поразмаже картинката, при нанасяне на топ лак. Затова в повечето случаи слагам някаква основа, или много светла или близка като цвят до някой от цветовете на стикера.

9Ck10Al

За топ лак ползвах Perfect Speed Dry.

LKTnnW0

Share Your Thoughts

