Омбре маникюр Golden Rose

Реших, че е крайно време да възобновя публикациите си тук и да покажа някои от маникюрите си. За някои помня с кои лакове съм ги правила, и ще споделя, за други, за съжаление, вече съм забравила.

Показвам последния направен от мен маникюр, върху моите нокти, който е с така наречения омбре ефект, или както също го наричам аз – преливка. 🙂 За тази публикация ще използвам снимки на лаковете от интерет, защото се сетих да пиша по нощите и не мога да направя добре изглеждаща снимка на продуктите вкъщи на изкуствено осветление. А не ми се чака чак утре за дневна светлина, за да публикувам. 🙂 Ето го и самия маникюр:

16406903_10210194214004643_3807135723896893347_n

За направата на тази преливка аз използвах най-обикновена домакинска гъба, от която изрязах малко парче, горе-долу с големината на нокътя на палеца ми. Първо нанесох един слой пласт директно върху ноктите от единия лак, като основа. След като изсъхна, върху парчето от гъбата нанасям един до друг по пласт от три различни лака, а после оставям с гъбичката отпечатък върху палеца, с нанесените върху нея лакове. След това нанасям и върху всички останали нокти, като за всеки отделен нокът слагам нови пластове върху гъбичката, от лаковете, които използвам. А кои са и използваните от мен лакове този път:

За основа и първи цвят в преливката използвах Golden Rose Color Expert Nail Lacquer No. 09.
a070d9dda1d7a62aa7645f9ad52aa722
Като среден цвят в преливката използвах Golden Rose Color Expert Nail Lacquer No. 72.
b2e74226c68ef2d3674406185042dfeb
Като трети, най-горен, цвят в преливката използвах Gabrini Elegant Provitamn Nailpolish No. 344.
3515f899a32e068b1b120e3bcd5258f0
За топ лак на средния и безимения пръст използвах Golden Rose Wow Nail Color No. 203.
golden-rose-wow-nail-color-glitter-203
За топ лак на останалите пръсти използвах Golden Rose Matte Top Coat Nail Lacquer.
31-jpg

Share Your Thoughts

