Contest Winner – Merry Christmas! by adriana-zayn

След края на първия конкурс в групата ми в Polyvore – At Home For Christmas, е време, както обещах, да публикувам сета победител. В конкурса се включиха общо 24 сета на 14 участника. Имаше някои много интересни попадения, нo комбинацията на ме грабна най-много. Истината е, че нито един от продуктите не бих носила, макар всички да ми харесват – ушите не са ми пробити, обувките ще ме направят прекалено висока, роклята е страхотна, но няма да ми стои добре. Но пък, поне по мое виждане, комбинацията е разкошна. Ето я и нея:
Merry Christmas! by adriana-zayn
Продукти:
1. Рокля – Mela Loves London Sleevless Belted Lace Dress
2. Обувки – Gap Moccasin Wedge Booties – Maple Sugar
3. Обици – Versace Crystal & Gold Plated Earrings

Share Your Thoughts

