ELEA Professional Colour&Hair 0.00

ELEA Professional Colour&Hair 0.00 Пиша тази публикация, не за да развявам руса грива, за която добре осъзнавам, че никак не е в добро състояние, а защото смятам, че бих била полезна с информация за тази боя, ако някой се чуди дали да използва такава. Казвала съм и преди – аз съм фен на силно изрусените коси, колкото и да е демоде или да уврежда косата. По принцип това, което ползвам е обезцветителя на Syoss, но понеже често ми се случва да се сещам в последния момент, че е крайно време да се боядисам, понякога уцелвам моменти, когато боята не е налична. Да, за съжаление в моя любим, роден град Syoss се продава само в един магазин(многократно споменавания козметичен магазин на Дани), дори веднъж я издирвах и в съседния град Карлово и също не я открих.
Пак едно такова сещане в последния момент доведе до проба на нова марка боя. Самата фирма ELEA ми е добре позната, ползвам редовно техен крем депилатоар, преди време съм ползвала техен слънцезащитен крем и лосион за тяло, доволна съм от тези продукти. Разочарована съм от един от лаковете им за нокти, но още не съм намерила време да напиша пост за него. Така и се реших да пробвам обезцветителя на фирмата ELEA Professional Colour&Hair 0.00. Аз съм със смесени чувства след употребата му, затова ще коментирам аспектите по отделно:
ELEA Professional Colour&Hair 0.001. Количеството боя – въпреки, че полагам неимоверни усилия да съсипвам косата си 🙂 , тя все още е доста гъста. Много често с други бои ми се случва една опаковка да не ми стигне да си боядисам дори само корените на косата. С тази боя боядисах с една опаковка корените и остана още доста боя, недостатъчна за цялата ми коса, но аз имам доста дълга коса, за една по-къса и не толкова гъста коса една опаковка би била напълно достатъчна. По отношение на количеството имат плюсче от мен.
2. Консистенция на боята – когато смесих съставките, боята лесно се хомогенизира, нанася се лесно на косата, кремообразна е, но не прекалено гъста, а понеже аз се боядисвам сама, за мен лесното нанасяне е много важно, особено на местата, на които нямам видимост. С тази боя нямах никакъв проблем в това отношение – отново плюсче.
3. Шишенце – като минус обаче ще им отбележа липсата в опаковката на шишенце с удобен накрайник за нанасяне на боята. Трябваше да прибягвам до стария метод да смесвам съставките в пластмасова кутийка, да бъркам със стара четка за зъби и да нанасям с нея.
4. Крайния резултат – моят естестен цвят на косата е тъмно кестеняв, почти черен и трудно се поддава на изсветляване. Много малко са боите, с които мога да си докарам желаното светло русо само с едно боядисване. Тази боя също не успя, но не бих казала, че съм била подведена, защото цветът който се получи в корените е дори леко по-светъл от този, който са дали като евентуален краен резултат за тъмни коси като моята. Разочаровах се в изненадващ за мен аспект. Като изключим корените, цвета на косата ми е изключително светъл. Очаквах, че поне там косата ще придобие нюанса показан на кутията, много ми хареса белеещото русо на девойката на снимката, но нюанса на косата ми по-надолу от корените, нямаше никаква промяна. На снимките косата ми изглежда малко по-светла, отколкото всъщност е. Тук се въздържам от плюс или минус, едното компенсира другото.
5. Щадене на косата – ето тук идва моя най-голям плюс. Както казах, моята коса е много третирана, да не кажа направо малтретирана 🙂 . До връщането ми в България, въпреки всичко, имаше що годе добър вид, но от няколко години насам не мога да я възстановя(да, ясно ми е, че докато я изрусявам така, трудно ще я въстановя, но не се виждам с друг цвят), може би роля играе възрастта и хормоните около и след раждането на сина ми. Обикновено непосредствено след боядисване косата ми е още по-хвърчаща от по принцип, не мога нито да оформя някакви къдрици, нито да я вкарам в по-прибран вид, на пипане в краищата е суха, а в корените – мазна, къса се лесно. След боядисването с тази боя, косата ми имаше по-добър вид, отколкото след измиване с някой от въстановяващите шампоани, които ползвам напоследък. Може би на снимките ви изглежда, че пак си хвърчи, но, повярвайте ми, това за мен си е прибрана коса, и то като се има предвид, че не съм я оформяла с никакви помощни средства като лакове, пяни, сешоари или преси за коса. На пипане също не е толкова суха, изглежда някак по-еластична и жива. Така че в този аспект съм изключително доволна.
ELEA Professional Colour&Hair 0.00
Аз вероятно не бих я ползвала пак, заради невъзможността да изсветли косата ми то желания от мен тон, но ако и по-тъмните й бои имат подобен ефект върху жизнеността на косата, мисля, че е за препоръчване. А и цената й е икономична – само за 4 лева я купих аз.

Простете за многото отклонения и споделяне на детайли за моята коса, но това е най-добрия начин, по който бих могла да обясня впечатленията си от боята, дано да съм успяла да бъда полезна на някого.

2 thoughts on “ELEA Professional Colour&Hair 0.00

    • Syoss 12-0, доста е ефективен в изсветляването, като се има предвид, че моя естествен цвят е почти черен.

Share Your Thoughts

