Christmas Reminder by Rois

Пффф, напоследък никакво време за нищо, чак се дразня вече. Затова сега един бърз пост. След като хелоуинския ремайндър събра фенове 😀 , ето ви един коледен. Не бих носила ботушите, грам не са в мой стил и не ми харесват, но ми се вързаха с общата картинка. Якето също не бих го сложила, хем не ми харесва модела, хем е от кожа на лисица. Обиците също, но там по други причини, нямам дупки на ушите, не че не ми харесват. Белите дънки също ми харесват, но някак си не ми се вярва да стоят добре моите килограми в тях. Най-любим ми е пуловера – и кройката, и идеята за картинката отпред. Лакът, разбира се, също много ми харесва, най-вече заради вида му 🙂 .
Christmas Reminder
Продукти:
1. Пуловер – Ugly Christmas Sweater – Red Slouchy Oversized CREW
2. Дънки – Replay REARMY Bootcut Jeans
3. Яке – PORTRAIT Faux Fur Chevron Jacket
4. Ботуши – El Naturalista Solar N862
5. Чанта – Marc by Marc Jacobs Mini Red Classic Q Natasha Bag
6. Шал – Accessorize Waffle Button Snood
7. Ръкавици – Old Navy Womens Convertible Mittens – Robbie red
8. Обици – Handcrafted Christmas Tree Earrings Sterling Hooks
9. Гривна – Christmas Bracelet Idea. Rework Holly | Lampworking/Beads
10. Лак – The Nightmare Before Christmas Sally Nail Polish

4 thoughts on “Christmas Reminder by Rois

    • Направо по-скоро само Снежанка би го носила, с тези коледни бижута, с които прекалих накрая, но нали пък искам коледен дух да внеса в блога. 😀

      • аз вече имам обици-елхички, за това бижутата не ме притесняват 🙂
        но онези бели дънки ще ме накарат да стоя права до вратата, а с бялата яка не бих посмяла да сложа прашинка грим …
        отвратително съм практична :-Р
        ботушите май също не са мой стил, но бих се „насилила“ и ще ги разтропкам с кеф 🙂
        всичко червено от комбинацията ти го „взимам“ ♥

        • И аз съм леко предубедена към белите дънки и дрехи въобще, преди десетина години имаше едно лято, в което бялото беше много модерно и ми беше писнало всеки път като се прибера да откривам, че без да забележа съм се тръкнала някъде и дрехата на нищо не прилича, от тогава избягвам да купувам такива снежно бели, макар специално за якета много да ми харесва като цвят.

          Да кажа и друга случка, мислех да я пускам в статия в блога, но кой знае ще опра ли до нея. Преди 3-4 години в Испания, една от техните марки дрехи, Stradivairus, имаше мото на зимната си колекция Back to Black, като им погледнеш витрините – всичко черно, а аз имам много черни дрехи и харесвам такива по принцип. Отивам с тогавашния ми приятел да пазарувам от там, защото му обяснявам колко много харесвам черни дрехи, той ме чака в колата, аз отивам в магазина, но се забивам при намаланите сдрехи от стари колекции и си тръгвам само с един чисто бял топ. Влизам в колата, моя приятел гледа витрината на магазина, гледа топа, въздъхна и каза че ето такова е на жените постоянството. 😀

Share Your Thoughts

