Olive Grey Fall by Rois

Реших малко да променя начина, по който публикувам сетовете си от Polyvore, защото досегашния, с всички обяснения за цени и сайтове, отнема много време, което при мен е дефицит, и това ме спира да публикувам по-често, а се натрупаха доста сетове, които ми се ще да видят бял свят, особено есенни такива, а есента ще свърши, докато аз намеря време за тях. За това вече няма да коментирам цените, освен ако нещо не ми се стори желателно да спомена, просто списък с имената на продуктите и евентуално някой коментар, който ми се прииска да споделя.

Ето първия чакащ есенен сет. В него бих носила почти всичко, без шапката, много ми е лъскавка. Чантата също не бих си я купила, но бих я носила, ако някой ми я подари. Ризката ми е може би най-любимия продукт в сета.

Olive Grey Fall by Rois

Продукти:
1. Риза – Helmut Lang Lush Voile Shirt
2. Дънки – ba&sh Vsanders Skinny Jeans
3. Чанта – French Connection Big Shoulder Bowl Handbag
4. Обувки – Chuck Taylor tennis shoes
5. Обици – VANITY HER VELLUTO Grey Beaded Earrings
6. Шал – FALIERO SARTI ‘Ettore’ scarf
7. Шапка – Dimepiece Zodiac Grey 5 Panel Hat
8. Очила – TOMS Kilgore Silver Polarized

Share Your Thoughts

