Casual Fall Outfit

 

RoisЧестно казано доскоро бях убедена, че аз едва ли ще имам много публикации тип OotD, по простата причина, че вкъщи единствения човек, който работи с фотоапарата съм аз и няма кой да накарам да ме снима, така че да си представя облеклото подобващо. Наскоро обаче се вдъхнових от ето този пост на Le Soleil и реших, че, когато ми дойде вдъхновението, и аз ще си представям аутфита снимам по този нестандартен начин. Знам, че не е достатъчно добър за добиване на цялостна представа, но е най-доброто, което мога да изфабрикувам. Днешния ми аутфит е съвсем кежуъл, дори по-скоро спортен. Аз работя от вкъщи и най-честото място, за което се налага да се глася, е яслата, до която водя сутрин сина ми. Та именно до там дефилирах днес с тези дрешки 🙂 . Облеклото е в съвсем мой стил, най-често можете да ме видите облечена по-подобен начин. Поста ми ще е предимно снимки, но преди да стигна до тях, ето  няколко бързи коментара за продуктите:
1. Коса и лице – грим нямам никакъв, рядко се гримирам по принцип, камо ли рано сутрин, бързайки за яслата 🙂 . За сметка на това наскоро си купих първия си крем за лице против бръчки на Soraya(да, знам, че съм позакъсняла) и като го поизразходвам, ще пиша някакви впечатление. Липсата на прическа се дължи на липсата на направа на такава 🙂 , а русия цвят – на боя за коса Syoss, за която също се каня да пиша някой щастлив ден.
2. Дънки – дънките са R.marks jeans, купувала съм ги преди 4 години от магазин з преоценени стоки, вече не си спомням цената. Модела не ми е от най-любимите като кройка, но ми се вързва с голяма част от останалите дрехи, и често ги нося.
3. Блуза – блузата е купувана от Испания от верига магазини Desnudos, която, доколкото знам, съществува само на Канарските острови. Дрехите, които предлагат, не са особено скъпи, но има огромно разнообразие откъм модели, цветове и размери. Половината ми дрехи, купувани в Испания, са от тази верига магазини, тази блуза ми е една от най-любимите, макар че от както качих килограми, никога не я нося самостоятелно, тъй като е твърде прилепнала.
4. Пуловер – пуловера е на H&M, което е любимата ми марка дрехи, въпреки някои негативни мнения, които съм чувала за тях. Цената не знам, подарък ми е от сестра ми.
5. Маратонки – маратонките са Mat Star, купени са съвсем наскоро, цената им беше 37 лева.
6. Медальон – един от най-любимите ми, подарък от леля ми. Сребърна сова, което, според някои, е талисманът на моята зодия – Дева.
7. Лак – маникюра не изглежда особено добре, защото е правен преди няколко дни и вече е взел да избледнавя по върха на нокътя. Лаковете, които съм използвала за него са Colleen Nail Lacquer 162 и Yes Love Esmalte de Unas 2.
Casual Fall Outfit Casual Fall Outfit Casual Fall Outfit Casual Fall Outfit Casual Fall Outfit Mat Star Colleen Nail Lacquer 162 & Yes Love Esmalte de Unas 2

7 thoughts on “Casual Fall Outfit

  1. хахах, такива неща има из ббб сферата, изобщо не се подценявайте!
    на мен ми харесва целия аутфит /не, няма такава дума!!!/, но бих сложила тъмно син лак 🙂
    /може би просто не харесам розово и лилаво на нокти/

    • О, да, лака може би наистина не е от най-подходящите, дори мисля, че имам идеалния тъмно син лак, или поне аз мисля, че е подходящ – http://img4.imageshack.us/img4/3051/qydf.jpg . Сутрин обаче рядко имам време да съчетавама лак с аутфит(така е, няма такава дума, ама… 🙂 ).
      Иначе аз знам, че беше нагло да навлизам в бюти блог сферата, понеже не се гримирам и почти не ползвам бяла козметика, но не можах да устоя на изкушението. 🙂

      • ти нали не мислиш, че всяка сутрин си съчетавам лака с дрехите? ако да, светкавично се извади от тази заблуда :-Р
        и шшшшт! не издавай тайните, които всички бюти блогърки си знаят, но учтиво се правят, че реалността е друга :-Р

Share Your Thoughts

