One Nail Polish, Two Halloween Ideas by Rois

Напоследък не ми остава много време за този блог. Но тъй като сътворих в Polyvore две хелоуински премени, реших, че все пак трябва да ги постна, преди самия Хелоуин да е дошъл. Всъщност идеята ми дойде от един конкретен лак, едната премяна е вещерска, другата – вампирска. Излишно е да казвам, повечето от тези дрехи бих ги носила наистина само в костюм. Но ето и самите дрехи, и моите коментари, като започваме с общия лак:
Лак – Blackheart Black And Red Stack Nail Polish – цената му е 7 лева или 5 щатски долара. Можете да си го купите от сайта на Hot Topic(докато пишех статията без да искам затворих прозореца с продукта на сайта, от който можете да го купите и при второ цъкане ми излезе, че продукта вече е продаден 😀 ). Да си призная честно, не мога да си представя как точно би трябвало да стои на нокътя това съчетание от черно и червено, и как би трябвал да се нанася, но заради опаковката сигурно бих си го купила. 🙂
One Nail Polish, Two Hаlloween Ideas
Продуктите:

Вампирски костюм
1. Яке – BALENCIAGA Leather Biker Jacket – не можете вече да си поръчате якето, било е разпродадено, което за мен е учудващо за продукт с цена от 3485 лева. Макар че, да си призная, якето много ми харесва, ако имах излишни толкова много пари, вероятно бих си го купила.
2. Рокля – D & G Lace Baby Doll Dress – рокличката струва 2170 лева или 945 британски паунда. Можете да си я поръчате от сайта на Flannels , макар на мен линка директно до продукта да не ми проработи. Всъщност това е един от продуктите, който бих носила, дори и да не е в костюм, а на някое официално събитие, примерно. Друг е въпроса дали ще ми отива и дали бих платила такава сума за него. 🙂
3. Ботуши – JEFFREY CAMPBELL Draco-Stud Ankle Boot Black Leather – още един продаден продукт. Цената му е била 490 лева. На мен със сигурност не ми харева, твърде много токи, колани и подобни. Но за костюм става.
4. Чанта – Vampire Kiss Bag – чантата струва 96 лева или 49 евро. Можете да си я поръчате от сайта на The Black Angel. На мен чантата ми е меко казано ужасна, но отново, като за вампирски костюм е подходяща. Има и една друга разцветка от същия модел, която всъщност не е лоша и може би бих я носила с подходящите дрехи:

5. Колие – Acrylic Bat Necklace Black Vampire Kitsch Laser Cut Silhouette Emo Scene – зави ми се свят от това име и то само, за да напиша накрая, че за мое съжаление, и това е продадено. За мое, защото цената му е само 5,69 лева, които бих платила на секундата и бих си го носила  извън костюма.
6. Обици – Handpainted Vampire Earrings by MidnightHouseElves on Etsy – и те са продадени. Стрували са 17 лева. Не нося обици по принцип, а ако носех не бих ги носила извън костюма, но смятам, че 17 лева са си доста приемлива цена за тази изработка.
7. Гривна – Blood On The Dance Floor Logo Rubber Bracelet – цената е 10 лева или 7 щатски долара, налична е на сайта на Hot Topic. Едва ли бих дала 10 лева за гумена гривна, но бих я носила и извън костюма.
8. Очила – Sonia Rykiel Laced Sunglasses – поредния продаден продукт, бил е на цена 715 лева. Толкова никога не бих дала за очила, а тези честно казано, въобще и не ми харесват.
9. Панделка? – Bow Tie Red – сега да си призная, че това, което съм помислила за панделка за коса, ще се май окаже, че е просто папионка 🙂 . Не знам, не съм убедена, английския ми ме предаде тук и се омотах в определения. Е, панделка или папионка, цената е 29 лева или 15 евро, не бих ги платила никога, нито пък бих носила такова нещо(неща 🙂 ) някога. Но ако вие имате желание може да се поръчат от сайта  на Maskworld.
10. Чорапи – Lady Black Red Bar Stripe Knee High Socks Stockings Pair – цената им е 5 щатски долара, налични са на сайта на SourcingMap. Всъщност никак не са скъпи. Заслужаваси човек да ги купи, дори само заради костюма.

Вещерски костюм
1. Яке – Tall Biker Jacket – намалено е от 135 лева, на 92 лева или 40 британски лири. Ако ги имах, съвсем сериозно бих ги дала, якето много ми харесва, повече от горното(най-вече заради цвета). Можете да го откриете на сайта на Topshop.
2. Рокля – Ruby Ray Beautiful Chiffon Dress – би трябвало да е налична на сайта на Little Black Dress, но на мен линка до конкретния продукт не ми е активен. Цената е 90 лева или 39 паунда. Твърде много за такава рокля, която извън костюм, според мен не може да се облече.
3. Ботуши – Steve Madden Gladly – ботушите струват 185 лева или 130 щатски долара. Налични са на сайта на Steve Madden. Много ми харесват като модел, особено в този цвят, но никога не бих дала такава сума за ботуши, особено, когато ми е невъзможно да се кача на подобно токче. Но си признавам, че наистина модела ми хваща окото.
4 . Портмоне – Halloween Vampire Kitty Coin Purse – продадено е. Струвало е 17 лева. Твърде много са за портмоне, но признавам, че е достатъчно сладурско и за извън костюма.
5. Талисман -Sterling Silver Purple Enamel Flying Witch on Broom 3-D Clipable Charm – явно доста съм недоглеждала, като съм правила комбинациите. Бях убедена, че този талисман е всъщност медальон. Е, не е 🙂 . Макар че аз като нищо бих го носила и на синджирче, като медальон. Цена – 85 лева илии 60 щатски долара, наличен в Ebay. Не че сумата е малка, но бих я дала. И бих носила и извън костюма.
6. Пръстен – GISELE GANNE MY PRECIOUS Black Ring – цената е 580 лева или 409 щатски долара, наличен на сайта на Bottica. Много интересен дизайн, навскъде бих носила такъв пръстен, но не бих платила такава сума за него.
7. Очила – House of Harlow 1960 CARMEN – тези очила са с по-приемлива цена и повече ми харесват от горните, но пак не бих си ги купила. Ако вие решите, цената им е 195 лева или 138 щатски долара, налични са на сайта на Metropark.
8. Диадема – Old Navy Womens Halloween Headbands – Witch Hat – това е може би най-любимия ми продукт от целия сет! И за мое огромно съжаление е продаден, а цената му е била само 3,50 лева. Вярно, че е само за костюм, но е много, ама много ефектно, поне за моя вкус. 🙂
9. Чорапи  – Foot Traffic The Opaque Thigh High With Bow Garter – и те са продадени, а са стрували само 13 лева, което за мен е напълно приемлива цена за тях и бих си ги купила, макар да виждам приложението им само на две места – костюм или някоя страстна нощ. 🙂

Share Your Thoughts

