Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 28 & Orkide Art Ist 19

Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 28 Orkide Art Ist 19Въпреки, че съм много скарана с декорирането на каквото и да било, не можах да се въздържа да си взема лак за рисуване и декориране, и да започна експериментите с украсата по моите нокти. Разбира се, от мен не може да се очаква нещо гениално като идея, още по-малко като изпълнение, но за моя изненада, останах сравнително доволна от първия си опит. Освен, че за първи път ползвах лак за рисуване, марката и номера на който бяха Orkide Art Ist 19, това беше и първия път, в който ползвах лака Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 28. Лака на Golden Rose е купен за 3 лева, от любимия ми козметичен магазин на Дани в Сопот, а другия лак струва 1,20 лева и си го взех от едно от местните „левчета“.
Започвам с лака на Golden Rose – обичам всякаки нюанси на червеното, що се отнася до лак за нокти и този ме грабна още от пръв поглед. Лака е с така наречената макси, правоъгълна четка, за по-бързо и лесно нанасяне, която аз ползвах за първи път. Въпреки че съм чела много суперлативи за тези четки, аз не останах особено очарована. Предполага се, че четката е достатъчно голяма, за да нанесе един пласт лак върху нокътя с едно движение. И това вероятно наистина е така, но не и когато имаш големи нокътни плочки като моите. При мен четката е достатъчна да нанесе лак върху по-голямата част от плочката, но да остави единия край нелакиран. При лакирането му лакът се се застъпваи наслагва и не съм особено доволна как се получава. Освен това аз явно съм си свикнала с тънките четки и с тази ми беше много трудно да контролирам колко количество лак нанасям и къде точно го наннасям. В крайна сметка не успях въобще да го нанеса равномерно. Но пък от друга страна съм наистина доволна от цвета, който е много наситен.
Лака за рисуване – нямам опит с такива лакове, но ми се стори, че не се нанася особено лесно върху нокътя, а може би това се дължи на факта, че  е брокатен лак. Като вид обаче беше точно това, което очаквах.
Завършека на маникюра е с вече споменатия от мен в предишни статии безцветен лак Classics Charming Nail Lacquer 01. Маникюра се оказа и доста траен, стоя на ноктите ми 4-5 дни, като чак към края взе леко да се изтрива по върховете. Проблема ми беше с разлакирването. Лака за рисуване се оказа доста труден за премахване, въпреки, че имах само по три линийки от него на нокът. Червения лак пък се оказа от този тип лакове, които, при по-невнимателно премахване с лакочистител, оцветяват пръстите в зоната около нокътя. Предполагам това се дължи на наситеността на цвета.
Въпреки забележките ми, трябва да кажа, че съм сравнително доволна и от двата лака, и от получилия се маникюр.
Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 28 & Orkide Art Ist 19 Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 28 & Orkide Art Ist 19 Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 28 & Orkide Art Ist 19 Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 28 & Orkide Art Ist 19Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 28 & Orkide Art Ist 19  & Classics Charming Nail Lacquer 01

Share Your Thoughts

