Helloween Reminder by Rois

Време е да си пусна предложението за Helloween reminder преди самия Хелоуин да дойде 🙂 . Бих носила всичко в сета(без обиците), но определено, не бих купила всичко. Днес не съм особено многословна, минавам направо към сета и продуктите:

Helloween Reminder by RoisПродуктите:
1. Пуловер – Round Neck Skull Sweater Gray – пуловера би трябвало да е наличен на сайта на UDo Buy(за отбелязване е,че доставката от сайта е безплатна), но линка към самия профукт не е активен и не знам наличен ли е или не. Ако да, цената му е 71 лева или 49 щатски долара. Не са безумно много, но аз не бих ги платила, самата блуза не е лоша, но не знам дали бих я купила и на по-ниска цена, не е нещо, което ме грабва особено
2. Дънки – DMP-1A188JS Sequined Destroyed Jeans Apparel Jeans DK BLUE Bare Feet Shoes – и линка към този продукт не е aктивен, би трябвало да е на сайта на Bare Feet Shoes на цена от 51 лева или 35 щатски долара. Това е приемлива цена дори за мен и бих я платила за тези дънки.
3. Маратонки – Candie’s® Wedge Sneakers – Women – не ми върви със сайтовете в този сет, още един неактивен линк. Иначе маратонките са на цена 81 лева(56 щатски долара), намалени от 115 лева. Не много висока цена, но не бих я платила, никога не бих предпочела да си купя маратонки с платформа, заради височината ми. Но не отричам, че са прекрасен модел.
4. Чанта – Balenciaga Arena Classic Cross Day Messenger – цената и е „само“ 1785 лева или 1235 щатски долара на сайта на Barneys. Излишно е да коментирам дали бих толкова пари за чанта, дори да ги имам. А и чантата не ми харесва кой знае колко, но ми се връзва добре с останалото в сета.
5. Гривна – AYAKA NISHI Spider Web Cuff – сребро и десет бели диаманта мисля, че оправдават цената от 2015 лева(1394 щатски долара) на гривната. Което не значи, че някога бих ги платила, макар гривната много да ми харесва. Можете да я поръчате от сайта Not just a label.
6. Пръстен – Elise Dray black gold and black diamonds Mitaine Spider Web four fingers ring – черно злато и черни диаманти, плюс разкошен дизайн – предполагам цената от 37 650 лева или 19 250 евро е оправдана. бих ги дала, ако ги имах излишни. Ако някой от вас е толкова заможен, може да си поръчате пръстена от сайта на Motaigne Market.
7. Обици – yuki nagao insect earring (Spider) 2piece – можете да си ги поръчате за 155 лева или 108 щатски долара от сайта на Boticca. За подобни обици със закачлив мотив, тази цена ми се вижда прекалена.
8. Шапка – K) Genuine Leather Baseball Cap by Henschel – можете да си я поръчате от сайта на Holland Hats за 36 лева или 25 щатски долара. Шапката не е скъпа, като се има предвид и че е кожена, но аз не бих могла да я държа повече от един час на главата си, и едва ли бих си я купила, дори на по-ниска цена.
9. Лак за нокти – The Nightmare Before Christmas Jack Nail Polish – лакът е наличен на сайта на  Hot Topic срещу 47 лева или 33 щатски долара. Това, разбира се, е безумна цена за лак за нокти. Но ако ги имах излишни, вероятно бих ги дала, макар да си признавам, че опаковката на продукта ми харесва повече от съдържанието.

5 thoughts on “Helloween Reminder by Rois

    • Мерси, радвам се, че ти харесва, да си призная цялата идея за комбинацията ми дойде именно като видях лака 🙂 . Трябва наистина да направя още нещо хелоуинско, ама напоследък ме е налегнало някакво рокленско вдъхновение, та да видим. 🙂

  1. Pingback: Christmas Reminder by Rois | Cheap and Magical

Share Your Thoughts

