Random Curls November 2011

Напоследък не ми остава много време за блога, затова ще спретна набързо един пост за една любима моя прическа отпреди две години. Всъщност акцента не е върху прическата(каквато всъщност няма, просто съм вързана на опашка), а върху една случайно завила се къдрица, която не бях планирала да се получи, но придаде чар на цялостното оформление. Тогава просто бързах да си прибера косата за есенна разходка с майка ми и сина ми, който по това време беше бебе на шест месеца, но получих малък случаен бонус с къдрицата. Аз поне много си хресвам косата на тези снимки  😀 . В близките дни ще се опитам да напиша пост и за аутфита си на този ден, защото е много подходящ за настъпващия период на захлаждане, и е все от любими мои дрехи.

Me and Simon MartinАз и сина ми Симон МартинRandom CurlsRandom Curls

Share Your Thoughts

