September by Rois

Време е май да пусна сета си със септемврийско име, преди да е свършил месеца, макар че ще съм в нарушение отново на хронологията. Това е може би първия мой сет, който публикувам, от който бих облякла всяки един продукт, макар някои от тях да не харесвам чак толкова(но пък ми се връзват с комплекта). Ето го и моето есенно, септемврийско предложение:
September by Rois

Продуктите:
1. Топ – Mackintosh Philosophy – всъщност не съм убедена, че тове марката на блузката. В профила й в сайта се появяват едни неразбираеми йероглифи, накрая пише това в добавка на английски. Линка към уебсайта, който предлага блузката(предполагам се казва Elle Shop) при мен е неактивен. Иначе би трябвало да струва 200 лева или 13 650 йени. 200 лева за тази блузка не бих дала, но всъщност много ми се искаше да можех да ги дам, защото много ми харесва.
2. Яке – Object Collectors Item New Tam X Cardigan 1 – виждам че хората са го определили като жилетка, аз обаче го виждам като яке 🙂 . Можете да го поръчате от сайта на Object Collectors Item срещу 100 лева или 43 британски лири. Реално не са кой знае колко много, защото модела е много сполучлив, поне за мен, но не бих ги дала, просто защото нямам възможност.
3. Панталон – Balmain Rouge Low-Rise Denim Biker Jeans – сега е момента да си поръчате панталона, намален е от 3150 лева на 1885 лева, или от 1358 британски лир на 814 лири :D. Всъщност това никак не е малко намаление, можете да го откриете на сайта Stylebop.com. Нужно ли е да коментирам? Вероятността някога да си купя червен панталон, дори и да е 10 лева, не е много голяма, какво остана да дам толкова пари за него, дори и да ги имах. Бих носила червен панталон, но ако ми го подарят. Сега се сещам, че преди 14 години си купих едни червени джинси, които отдавна не ми стават. С това съм си изчерпала квотата за червени панталони в този живот.
4. Обувки – MEL Tan Leather Brogues – били са налични на сайта на Topshop срещу 93 лева, но количествата са изчерпани. Обувките наистина никак не са лоши, и не са много скъпи като за кожени такива, макар и аз да не бих платила толкова за тях.
5. Чанта – The Swedish Model Balloon Zip Brogue Pale Leather Tote Bag – зави ми се свят, докато й напиша името 🙂 . Можете да си я поръчате от сайта на Boticca срещу 830 лева или 575 щатски долара. На мен ми се виждат безумно много пари за чанта, особено имайки предвид, че съм виждала по-евтини модели, които ми харесват повече.
6. Огърлица – Necklace Iosselliani – огърлицата струва 1130 лева или 77 700 йени. Би трябвало да се намира на сайта на Stunning Lure, но линка към сайта не води към самата огърлица и не знам още ли е налична. Не знам какъв е материала, от който е изработен аксесоара, може би си заслужава парите, така или иначе ги нямам, за да ги дам, не бих дала толкова пари за бижу дори да съм по-добре финансово, но огърлицата наистина много ми харесва.
7. Диадема – Valentino Headband – само като погледна цената на тази диадемка и ме напушва смях. Чудя се кой дава толкова пари за подобно нещо, пък дори да е милионер. Да, диадемата има платинено покритие на металните части, ама кой, по дяволите, има нужда от платина върху диадема, пък била тя и на Валентино. Цената й е 355 лева или 245 щатски долара, директно от сайта на  Valentino. Ясно е, че аз никога не бих си я купила.
8. Лак – Topshop Nail Polish „Beige“ – не ми става ясно дали името на интернет магазина е Eshop или Colette(би трябвало да е френски, поне това разбирам),но можете да си го поръчате ето тук за 16 лева или 8 евро. Реално никак не са много. Но ако искам обикновен бежов лак, ще си го купя от България за максимум 3-4 лева.

Share Your Thoughts

