Blue & Green Oversized Vitalio “Naomi“ Tote Purses

Ей, завива ми се свят от тези дълги имена на тези чанти, ще кажеш, че са с родословно дърво 🙂 . Истината е, че тази чанта няма да отива на половината от дрехите ми(не че сегашната си отива с всички 😀 ), но ако някой ми я подари с удоволствие ще си я нося, колкото и да не съм в тон. Открих я на сайта на Polyvore, цената й дори не беше космическа – 53 лева, но докато ви я пробутам като опция за подарък, чантата се е изчерпала от сайта на Purse Boutique, където се предлагаше преди. И все пак, ако ви попадне от някъде, чувствайте се свободни да ме зарадвате. 😀

Purse Boutique: Blue & Green Oversized Vitalio ''Naomi'' Tote Purses

2 thoughts on “Blue & Green Oversized Vitalio “Naomi“ Tote Purses

Share Your Thoughts

