Pastel at the Office by Rois

Бях решила, че ще пускам творенията си в Polyvore хронологично, но малко ще разбъркам нещата. Вчера следобед направих един сет с предложение за офис облекло, който за няколко часа е придобил малко повече популярност в Pinterest (вижте профила ми там), отколкото другите сетове до момента. И реших щом е по-харесван от другите, да публикувам него. От него не бих носила полата и обувките – и двете ми харесват, но обувките са твръде високи, не са за моята височина, а полата няма да стои добре на моите килограми. Ето го и сета:
Pastel at the Office by Rois

Продуктите:

1. Риза – Morgan Blouse – много симпатична ризка с къс ръкав, която можете да си поръчате от сайта на zalando за 81 лева или 35 британски паунда. Цената не е особено висока, но все пак не бих дала толкова за риза.
2. Сако – Striped Frill Blazer – за съжаление този продукт няма как да си го поръчате вече, изчерпан е от сайта на Topshop, където е бил предлаган. Не се учудвам – цената му е била 105 лева, които реално никак не са чак толкова много за такова сако. В едни по-добри времена, съм давала близка до тази сума за сако, та не би било изключено да прежаля толкова и за това сако.
3. Пола – GoJane Sew Basic Skirt – полата можете да си поръчате от сайта GoJane за 38 лева или 26 щатски долара. Доста прилична цена, аз не бих я платила по простата причина, че този модел пола няма да ми стои добре.
4. Обувки – Dorothy Perkins Chocolate Brown Block Heel Boots – този модел явно се счита за ботуши, но на мен ми приличат най-много на боти. Цената им е 135 лева или 95 щатски долара, поръчват се през сайта на Dorothy Perkins. Що годе нормална цена, не бих я платила обаче – обувките са твърде високи и леко груби.
5. Чанта – Mulberry The Oversized Alexa Leather Satchel – чантата струва „само“ 2310 лева или 995 британски лири, можете да си я поръчате от сайта на Net-a-porter. Моето мненние е ясно – чантата много ми харесва като модел, но никога не бих платиа толкова за чанта. Да не говорим, че е и кожена.
6. Гривна – Kate Spade New York Skinny Mini Bow Bangle Bracelet – гривната струва 115 лева или 78 щатски долара, за съжаление линка към сайта на Shopbop , откъдето можете да я поръчате, при мен се явява некативен. Не ми става ясен материала, от който е произведена гривната и не мога да преценя колко приемлива е цената й. При всички случаи не бих дала 115 лева за гривна, макар тази да я харесвам.
7. Обици(или обеци 🙂 ) – Kate Spade New York Bow-Shaped Stud  Earrings – цената е 69 лева или 48 щатски долара, могат да се поръчат през сайта на Lord and Taylor. Не съм запозната с цените на обиците, не нося такива, дори не са ми пробити ушите.
8. Лак за нокти – Butter London 3 Free Nail Laqcuer – Hen Party – струва 22 лева или 15 щатски долара, може да се поръча през Macy’s. Не е безумно скъп лак, но все пак 22 лева не бих платила, а и не е най-интересния лак, на който съм попадала.

One thought on “Pastel at the Office by Rois

  1. Pingback: New Contest – At The Office | Cheap and Magical

Share Your Thoughts

