Black Love by Rois

Винаги съм се чудила, откъде хората свалят разкошните сетове с комбинации от дрешки, които се появяват в Пинтерест и други фотографски сайтове. Е, вече не се чудя, след като открих един(не вярвам да е само той) от сайтовете, в които всеки обикновен човек може да си сглоби такъв сет  и да комбинира каквото му душа иска. Става въпрос за Polyvore. Разбира се, регистрирах се веднага и творя ли, творя… Започвам нова рубрика(знаех си, че няма да успея да се придържам само към първоначално замислените 🙂 ), в която ще ви представям моите сетове, които съм си сглобила на сайта. Не ги слагам в My Style, защото в много от тези сетове всъщност има дрехи или аксесоари, които аз лично не бих носила, но смятам че се съчетава добре с останалото в комбинацията. Ще намерите информация и за марката, и цената на продуктите, които съм сложила в сета, както и затова дали аз бих прежалила толкова за тях. 😀 Ето го и първия ми сет, от който бих носила всичко, с изключение на обувките.

Black Love by Rois

Продуктите:

1. Топ – Damn Deluxe Woman’s Gold Foil Heart Tie Vest – можете да си го поръчате през сайта на The Hut срещу скромната сума от 47 лева или 20 британски паунда. Като знам какви са другите цени из сайта на Polyvore, тази сума си е наистина скромна и поносима. Но аз не бих я дала за този топ. Бих го носила, но не е съвсем като че ли мой стил, за да прежаля толкова за него.
2. Дънки – Ksubi Super Spray On – Tight Arse Indigo – дънки в индигов цвят, може те да си ги поръчате през новозеландския сайт Superette срещу сумата от 300 лева или 250 новозеландски долара. Дънките ми харесват наистина, но 300 лева  за тях не бих дала.
3. Сандали – Giuseppe Zanotti Design Sandals – сандалите можете да си поръчате от сайта на Shoescribe.com срещу сумата от 2190 лева или 1495 щатски долара. Аз, както казах, не харесвам обувките така или иначе, а те всъщност и никак не са ми по възможностите. Все пак да не забравя да отбележа, че този сайт доставя всякакви поръчка над 300 долара безплатно, така че ако решите да поръчвате обувките, поне доставката ще ви е без пари. 🙂
4. Чанта – MM6 Leather Shopper Tote – чантата можете да си поръчате през сайта на Otte срещу сумата от 1005 лева или 685 щатски долара. Това, разбира се, е далеч от моите възможности, но дори и да не беше може би пак не бих я поръчала – чантата ми харесва като модел, но по възможност избягвам да купувам продукти от истинска кожа.
5. Гривна – Mango Metal Wide Cuff – това е най-евтиния продукт в сета и на най-изгодно звучаща цена – можете да го поръчате през сайта на Mango за 35 лева или 15 британски лири. 35 лева за гривна също са множко за моя бюджет, но бих се замислила дали да не ги дам, гривната е много красива и всъщност е нещото, което най-много ми харесва в сета.
6. Слънчеви очила – Cheap Monday Dark City Shades – не съм особено запозната със слънчевите очила и цените им, рядко нося такива, защото рядко намирам модел, който да ми хареса как ми стои. Тези очила може да си поръчате от сайта на Nasty Gal за сумата от 59 лева или 40 щатски долара, което на мен ми изглежда като поносима цена за България. Аз не бих ги дала, защото не бих си купила очила преди да си ги сложа и да видя как ми стоят. Но и да ми отива пак не бих ги дала, и тази сума ми е в повечко.

2 thoughts on “Black Love by Rois

Share Your Thoughts

