Classics Charming Nail Lacquer 03 § Miss Selene Nail Lacquer 169

Miss Selene Nail lacquer 169Това е една идея, която изглеждаше много добре в главата ми, но реализацията й беше тотално фиаско. Склонна съм да обвиня за това лаковете. Разбира се, ясно е, че с евтини лакове не може да очакваш кой знае какъв резултат, но съм попадала на продукти на същите цени с много по-добре качество. А всъщност дори не може да се каже, че са чак толкова евтини, закупени са си от козметичен магазин и за ниската им цена допринася малкия грамаж на продуктите(5ml и 7,5ml). Идеята ми беше бял лак за основа и розов брокат отгоре. Лаковете, които използвах са Classics Charming Nail Lacquer 03 и Miss Selene Nail Lacquer 169. Цени – белия лак купих за 1,20лв, а брокатения – 0,80лв.
Classics Charming Nail Lacquer 03Да започнем с белия лак на Classics. Ползвам безцветен лак на същата марка, доволна съм и очаквах не по-малко качество. Уви, не беше така. Лака е гъст, трудно се взима с четката, трудно се нанася върху нокътя и не може(или поне аз не мога) да се разнесе равномерно, на някои места се напластява, други не покрива. Реших, че с втория пласт положението, ще изглежда малко по-добре, но нямаше кой знае каква разлика. Помислих, че съм имала късмета да попадна на стар лак, но не – произведен е май 2013 година, ще е годен до май 2016 година. Въпреки разочарованието от белия лак, бях решена все пак да продължа с идеята си, мислейки, че броката, който ще нанеса отгоре, ще внесе подобрение. Въпреки, че изглежда доста наситен в  шишенцето, след нанасянето на първия пласт се оказах с някакъв минимален брой брокатени частички на ноктите, които даже блясък не можеха да придадат, камо ли да загатнат за розов цвят. Така се реших на нещо, което по принцип не обичам да правя – да нанеса втори пласт от брокатения лак. Не обичам да имам повече от  три пластта лак върху ноктите си, особено ако този, който трябва да се повтори е брокатен, но в името на идеята реших да се прежаля. Е, нямаше никакъв смисъл, частиците си бяха все така малко, ни блясък, ни цвят предаваха на маникюра ми. Да добавя, че и брокатения лак се нанасяше много трудно, което не е чак толкова странно за лак от такъв тип, но все пак по-трудно от други подобни лакове, като и той е произведен тази година и ще е траен до 2016 година. Единствения плюс, ако това може въобще да е плюсв случая, е че лака се оказа изключително издръжлив и направо ми скъса нервите, когато реших да го изтрия, махнах го по-трудно, отколкото ето този пясъчен лак.

В заключение, ще кажа , че едва ли ще ползвам пак, който и да било от тези двата лака. Но все пак няма как да сме доволни от всичко, което позлваме. За финал ето две снимки на несполучливия ми маникюр.
Classics Charming Nail Lacquer 03 и Miss Selene Nail lacquer 169 Classics Charming Nail Lacquer 03 и Miss Selene Nail lacquer 169

Share Your Thoughts

