Perfect Sand Lacquer S 66

Perfect Sand Lacquer S 66След като останах изключително доволна от първия пясъчен лак от тази марка, която си купих(статия за това ето тук), беше логично да пробвам още един от пясъчните им лакове. И въпреки, че буквално се влюбих в първия, този път исках да видя нещо по-матово, с повече песъчинки и с по-малко брокат. Също така исках да е някакъв по-небиещ на очи цвят, имам навика да си купувам предимно ярки или тъмни лакове, от време на време на сила се заставям да си купя нещо по-нежно и по-пастелно. След дълго ровене в наличното в магазина и колебание между кафяво и бледо розово, в крайна сметка се спрях на кафяво. Дори без малко и поста ми щеше да се казва Perfect Sand Lacquer Кафяво, много трудно разчетох точния номер на лака, в крайна сметка се порових в един каталог на фирмата, за да съм сигурна. Да не пропусна да спомена цената му – 3 лева.
Първо ще започна с това, че всъщност много ми харесва самия цвят на лака, стои наистина нежно, въпреки, че е пясъчен лак. Нанася се лесно. Дотук добре, но след като бях ползвала вече лак същата марка, от който останах възхитена, явно бях със завишени очаквания и останах разочарована. Представях си лака малко „по-пясъчен“, по-релефен, така да се каже, но ефекта не беше толкова забележим, колкото ми се искаше. Друго – когато го нанесох беше сравнително добре, след около няколко часа беше още по-изгладен и сякаш част от песъчинките се бяха изтрили. Нанесох два слоя от лака, без топ лак. На следващия ден, около 24 часа след лакирането, лака вече беше започнал да се изтрива по връхчетата на ноктите. Плюс е, че се премахва много по-лесно с лакочистител, отколкото очаквах, почти като обикновен лак.

В общи линии лака не е лош и стои красиво, но не е издръжлив, и на фона на другия лак от същата марка, който съм ползвала, просто не оправда очакванията ми. Но вероятно пак ще се лакирам с него някога. 🙂

Perfect Sand Lacquer S 66 Perfect Sand Lacquer S 66 Perfect Sand Lacquer S 66

Share Your Thoughts

