Bow Lace Pumps by Valentino

Докато умувах днес какви точно ще са снимките, които ще се появят в категория „интернет вдъхновение“, ето че една такава ми попадна. Разкошни обувки, които на мен поне ми изглеждат много красиви(нямам идея дали са актуални, не съм на ти с тенденциите), но дори да можех да си ги позволя не бих носила такива. Причините са три – не се вързват с нищо в гардероба ми, не нося толкова високи обувки, добавени към моите 180 сантиметра, положението става страшно, и накрая, тъй като не нося толкова високи обувки, не мога и да ходя с такива. Но все пак обувката е достатъчно красива, за да бъде спомената в мой пост, нищо че не бих я обула. 🙂

Bow Lace Pumps by Valentino

Share Your Thoughts

