Straight and Blonde in May 2010

Много харесвам прави коси. Наистина прави коси, които падат ефирно и нежно, без да се чупят насам-натам. При мен такъв вид трудно се получава, при все че косата ми е толкова изтънена от изрусяването, но все още е достатъчно упорита и трудно се поддава на обработка. Сама абсурд да успея да я изправя до степента, до която искам. А и доста фризьори се затрудняват. Един от най-успешните опити беше на една испанска фризьорка, която навремето дори нямаше салон и работеше вкъщи. Имам бегъл спомен, че се казваше Тереза, за съжаление успях да я посетя само веднъж, по време на престоя ми в Испания. Нямам никакъв спомен какви бои и други продукти е използвала, изправи ме със сешоар, не с преса. Цялото удоволствие – боя, подстригване и изправяне ми струваше 25 евро. А действието се развива през месец май, 2010 година, в град Ел Таблеро, Гран Канария, Испания. Резултата са едни от любимите ми самоснимки. 😀
Blonde and Straight Blonde and Straight Blonde and Straight Blonde and Straight Blonde and Straight Blonde and Straight Blonde and Straight
Blonde and Straight

Share Your Thoughts

