Party Grey Dress

Първата публикация за любима моя дрешка е за една сребриста рокличка с пайети, която си купих от китайски магазин в Испания, през 2009 година, за 8 евро. Все още имам рокличката и все още много си я харесвам, но и когато я купих не съм я носила кой знае колко, а сега пък не я нося въобще. Причините – за сега е ясно, не можах да сваля килограмите натрупани по бременността и сега вече никак не ми стои добре. Причините да не я нося често преди – така и не си открих подходящ сутиен за нея. Не харесвам силиконови презрамки на сутиените, точно толкова видими са ми, колкото и всички останали, плюс, че не придържат достатъчно добре, а за моя голям бюст доброто придържането е много важно. Носих я със сутиен с една презрамка, която минава през врата, но не ми стоеше добре. Смятам, че двата най-добри варианта за носене на тази рокля се без сутиен, ако бюста позволява, какъвто за съжаление не е моя случай, или над някаква блуза или боди, но когато роклята ми стоеше добре, живеех на горещо място, не можех да си представя да навлеча две дрехи една върху друга, а сега когато мога да навлеча две дрехи една върху друга през зимата, роклята не ми стои добре. Съдба 😀 . Все още обаче си стои в гардероба ми с надеждата, някой ден да отслабна. Друг е въпроса колко ужасно кичозна ще бъде с тези пайети тогава. 😀 Ето и няколко от случаите, в които все пак съм обличала роклята.
Сива рокля с пайети Сива рокля с пайети Сива рокля с пайети Сива рокля с пайети Сива рокля с пайети

Share Your Thoughts

