Cheap and Magical

cropped-fotor0909121950.pngРазглеждайки безбройните бюти блогове, които се народиха напоследък в интернет пространството, не успях да се въздържа от идеята и ето ме и мен, с поредния подобен. С какво се различавам аз останалите? Противно на очакванията, аз, за разлика от всички останали бюти блогърки, не разбирам нищо от грим и козметика. Изключително рядко се гримирам, бяла козметика почти не ползвам, и да си призная, преди да започна да следя блоговете на други момичета, представа нямах, че козметиката се дели на бяла и декоративна.

Какво имам намерение тогава аз да публикувам в блог от подобно естество? Това, което мен ме завлядя веднага в другите подобни блогове, са NotD публикациите, или така наречените Nails of the Day. Това е може би единствената сфера в козметиката, която ме съблазнява. Навремето имах безброй лакове и сменях цвета на маникюра през ден. След раждането на сина ми като че ли позабравих за тази си страст, но сега тя наново се възражда и тук ще се появяват резултатите. Държа да предупредя, че финансовите ми възможности не ми позволяват скъпи продукти, така че ще виждате предимно евтини лакове и друга евтина козметика, когато случайно реша да пиша за такава.

Друго, което ми хареса в бюти блоговете са OotD публикациите. За съжаление аз нямам кой да ме снима, за да представям избора си на дрехи, но пък съм решила да ви представям поединично своите любими дрехи, независимо дали ги нося сега или съм ги носела някога в миналото. Отново – не очаквайте скъпи маркови дрехи, ще откриете предимно дрехи от евтини магазини, магазини за преоценени стоки и находки от магазините за втора употреба, които са ми любими. От време на време ще се появява и някоя любима дреха от гардероба на сина ми.

Освен всичко друго ще публикувам и своите интернет бюти вдъхновения, както и снимки на дрехи и продукти, които бих искала да имам.

Да не пропусна и да спомена публикациите за мои прически(прически силно казано 😀 ), които някога, по някаква причина, съм харесала(рядко ми се случва, често съм в разногласие с косата си).

А защо Cheap and Magical? Това е заглавието на ето това мое кратко произведение на английски, което няма нищо общо с блога, но пък заглавието ми се стори подходящо.

И така, ако все още не сте се отказали да ме четете, добре дошли в моя аматьорски бюти свят.

Ако искате да хвърлите око на други мои блогове, заповядайте – Rois и Любими снимки от интернет.

Share Your Thoughts

